Twój koszyk
Brak produktów
Nowy produkt
19,83 zł
Na temat zarejestrowanych wysyłka
1) zarejestrowany tryb logistyki w sklepie niekoniecznie opiera się na metodzie logistycznej wybranej przez klienta.
2) dzięki zarejestrowanym metodom transportu nasz sklep pomoże klientom wybrać odpowiedni sposób wysyłania zgodnie z wybranymi przedmiotami.
P: dlaczego nie mogę wybrać metody wysyłki, którą określam?
Odp.: ponieważ nasze sklepy sprzedają różne rodzaje towarów, A standardy kontroli celnej każdego kraju są różne, więc wybierzemy odpowiedni sposób wysłania, ale gwarantujemy, że ceny wysyłki są takie same, proszę się nie martwić.
Wysyłka
1) 1-3 dni czasu realizacji będzie konieczne po potwierdzeniu otrzymania płatności.
2) proszę podać poprawny adres po dokonaniu płatności w ciągu 1-2 dni; w przeciwnym razie wysyłamy twój przedmiot na podstawie twojego adresu Escrow, więc upewnij się, że jest poprawny.
3) DHL, TNT, Fedex, UPS, Air Cargo, Registered Mail są obsługiwane, jeśli chcesz skorzystać z któregokolwiek z nich, skontaktuj się z nami przed dokonaniem płatności, ponieważ nie będzie produkować inne opłaty. Normalnie, to trwa 20-50 dni roboczych na przyjazd pocztą lotniczą, i trwa 3-10 dni roboczych ekspresowym.
Metody płatności
1. Akceptujemy tylko Escrow, karta kredytowa, Western Union.
2. Cła, podatki lokalne i opłaty nie są wliczone w cenę towaru lub opłatę za wysyłkę. Jest to odpowiedzialność kupującego, ale postaramy się jak najlepiej współpracować z tobą, aby rozwiązać go płynnie i zaoferować bezpłatne dokumenty, jeśli wystąpią jakiekolwiek koszty, będzie to odpowiedzialność kupującego.
Powrót
Tylko wadliwy produkt będzie oferowany wymiany.
Wadliwe produkty muszą zostać zwrócone w ciągu 30 dni od daty złożenia zamówienia.
Przetworzenie zwrotu po otrzymaniu produktu może potrwać do 7 dni roboczych. Kupujący jest odpowiedzialny za wszystkie dalsze opłaty za wysyłkę.
Informacje zwrotne
1) twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, poświęć kilka sekund, aby dać świetną opinię, jeśli jesteś zadowolony z naszych produktów i usług, dziękuję bardzo!!
2) zawsze oferujemy najniższą cenę za najlepsze towary i usługi dla ciebie.
3) skontaktuj się z nami przed udzieleniem neutralnej (3 gwiazdki) lub negatywnej (1-2 gwiazdki) opinii. Postaramy się jak najlepiej rozwiązać problem i zapewniamy tutaj szczęśliwy nastrój zakupowy. Wielkie dzięki!
Skontaktuj się z nami
1) jeśli masz jakieś pytanie, prosimy o kontakt z nami!
2) odpowiemy ci tak szybko, jak to możliwe, ale proszę pozwolić na odpowiedź opóźnienia w dniu wolnym od pracy.
Dzięki za wizytę, życzę miłego dnia.