Jeśli nie otrzymałeś przedmiotu więcej niż 60 dni po zapłaceniu za niego, proszę
Skontaktuj się z nami w pierwszej kolejności. Damy ci satysfakcjonujące rozwiązania.
2. Jeśli znajdziesz jakiś problem z jakością przedmiotu po tobie
Otrzymasz go w ciągu 7 dni, skontaktuj się z nami jak najszybciej, zrobimy to
Pomóż rozwiązać problem.
3. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu, możesz zwrócić go do nas.
Do szybkiej wymiany lub zwrócimy twoją płatność. Opłata za wysyłkę i
Ubezpieczenie nie podlega zwrotowi.
1. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszego przedmiotu i usługi, proszę zostawić nam pięć gwiazdek z ładnym zdjęciem, będziemy z niego wdzięczni.
2. Każdy problem, prosimy o kontakt przed zostawić nam negatywną opinię, postaramy się jak najlepiej rozwiązać problem.