Kupując 2 sztuki lub więcej produktów w naszym sklepie, możesz uzyskać dodatkowe 2% do 5% zniżki.
-
Dlaczego rosyjscy kupujący potrzebują pełnego imienia i nazwiska?
Jako korekta polityki pocztowej w rosji, nazwiska kupujących muszą wypełnić pełne imię i nazwisko (imię i nazwisko + nazwisko), aby mogli podpisać paczkę.
-
Czy istnieje zniżka na zamówienie zbiorcze?
Tak, możemy zapewnić cenę hurtową. Możesz złożyć zamówienie. Następnie zostaw nam wiadomość, zanim zapłacisz. Udzielimy ci rabatu i zmienimy cenę za twoje zamówienie.
Potrzebujemy 1-5 dni roboczych na przygotowanie zamówienia ze względu na nasze liczne zamówienia każdego dnia. Proszę zrozumieć.
Obsługujemy drop shipping. W zamówieniu podasz adres, imię i nazwisko klienta oraz numer telefonu. Wyślemy zamówienie bezpośrednio do twojego klienta. Nie zostawiamy żadnych informacji, faktur i promocji o naszym sklepie w zamówieniu. Możemy zaoferować zniżki, gdy masz wystarczająco dużo zamówień miesięcznie.
-
Co mogę zrobić, gdy kończy się czas ochrony zakupu?
Jeśli upłynie czas ochrony twojego zakupu, skontaktuj się z nami, a pomożemy ci go przedłużyć. Więc twoje pieniądze nie trafią na moje konto.
-
Jak mogę śledzić moją paczkę?
Możesz śledzić przesyłkę na następującej stronie internetowej za pomocą numeru śledzenia: www.17track.net/en (skopiowane do przeglądarki, aby otworzyć).
-
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z naszych produktów lub usług, prosimy o kontakt z nami przed wyjazdem negatywną opinię. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy.
-
Jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów i usług, proszę zostawić pozytywne opinie i 5 gwiazdek. Dzięki długiej pozytywnej opinii i pokazowi kupującego, udzielimy ci rabatu jako prezentu przy następnym zakupie