1. Utrzymujemy wysokie standardy doskonałości i dążymy do 100% satysfakcji klienta!
2. Twoje pozytywne opinie i 5 gwiazdek będą bardzo mile widziane, jeśli nie jesteś zadowolony z naszych produktów lub usług.
3. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z naszymi produktami lub usługami, prosimy o kontakt z nami przed wyjazdem negatywną opinię. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i zapewnić najlepsze usługi dla klientów.
1. Zapraszamy do kontaktu z nami przez E-mail lub Trademanager, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzeby.
2. Wszystkie wiadomości lub e-maile będą odpowiedział w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem dni świątecznych lub weekendowych).
3. Jeśli nie otrzymasz naszej odpowiedzi, uprzejmie prosimy o ponowne przesłanie do nas e-maila, a my odpowiemy ci tak szybko, jak to możliwe.