Przesyłki
Kiedy składasz zamówienie, wybierz metodę wysyłki i zapłać za zamówienie, w tym za wysyłkę. Będziemy wysyłać rzeczy w
W ciągu 6 dni po zakończeniu płatności.
We nie uarantee czas dostawy na wszystkich przesyłek międzynarodowych ze względu na różnice w customs rozjaśnia czasy w poszczególnych krajach,
Które mogą mieć wpływ na szybkość kontroli produktu. Należy pamiętać, że kupujący jest odpowiedzialny za wszelkie dodatkowe opłaty celne,
Opłaty maklerskie, cła i podatki za import do twojego kraju. Te dodatkowe opłaty mogą być pobierane w momencie dostawy.
Nie zwrócimy kosztów wysyłki za odrzucone przesyłki.
Koszt wysyłki nie obejmuje żadnych podatków przywozowych, a kupujący jest odpowiedzialny za cła.
Zwroty
Dokładamy wszelkich starań, aby służyć naszym klientom najlepiej, jak potrafimy.
Zwrócimy ci jeśli powrót rzeczy w ciągu 15 dni od daty otrzymania rzeczy z jakiegokolwiek powodu. Jednak kupujący powinien dokonać
Upewnij się, że zwrócone przedmioty są w oryginalnych warunkach. Jeśli elementy są uszkodzone lub utracone, gdy są one zwracane, kupujący będzie
Bądź odpowiedzialny za takie uszkodzenie lub stratę, a my nie damy kupującemu pełnego zwrotu pieniędzy.
Kupujący powinien spróbować złożyć reklamację w firmie logistycznej, aby odzyskać koszty uszkodzenia lub utraty.
Kupujący będzie odpowiedzialny za koszty wysyłki, aby zwrócić przedmioty.
Gwarancja konserwacja
Oferujemy 1 miesięcy bezpłatną wymianę. Kupujący może poprosić o wymianę w ciągu 15 dni od otrzymania produktu.
Kupujący powinien zwrócić produkt w oryginalnych warunkach do nas i powinien ponieść koszty wysyłki do zwrotu.
Mamy również 12 miesięcy wolnego konserwacji. Kupujący powinien zwrócić produkt w oryginalnych warunkach do nas i powinien ponieść
Koszty wysyłki do zwrotu. Jeśli jakakolwiek część wymaga wymiany, kupujący powinien również zapłacić za koszty części do wymiany.
Przed wracać rzeczy, proszę potwierdzić adres zwrotny i metody logistycznej z nami. Po przekazaniu przedmiotów do
Firma logistyczna, prześlij nam numer śledzenia. Jak tylko otrzymamy przedmioty, naprawimy lub wymienimy je jak najszybciej.
Informacje zwrotne
Twoja satysfakcja i pozytywne opinie są dla nas bardzo ważne. Proszę zostawić pozytywne opinie i 5 gwiazdek, jeśli nie jesteś zadowolony z
Nasze produkty i usługi.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z naszych produktów lub usług, uprzejmie prosimy o kontakt z nami przed wyjazdem negatywną opinię.
Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i zapewnić najlepsze usługi dla klientów.